יום שלישי, 19 באוקטובר 2010

ומה מאחלים לחברות שיוצאות לפנסיה ?

אתמול היה לי יום מרגש - חגגתי עם הצוות החדש והותיק בבית הספר את יציאתן של שלוש חברות לפנסיה. דבורלה, דינה וציפי היקרות - בהחלט מורות לחיים, מורות שמהוות מודל למסירות, לרצינות ולהגעה לבית הספר בשביל הילדים ולמען הילדים.
לאף אחת מהן לא היתה ההחלטה קלה - חששות מסוגים שונים ליוו אותה... אבל אני בטוחה שכל אחת תמצא את דרכה להמשך מעניין ותורם בחברה ובמשפחה האישית והקהילתית.
אני מאחלת להן ימים מאושרים, ללא "צלצולים" שמנהלים את החיים...
הן ארגנו לנו טיול בחיק הטבע, שימשיכו לטייל בארץ ישראל וגם בחו"ל :)
הוועד ארגן פיקניק וישיבה בצוותא בחיק הטבע וגם אלבום למזכרת עם ברכות מכולם. אני הכנתי להן כרטיסים אישיים - עצבתי את הכיכה וגם חרזתי בפנים...
אז לכל מי שיוצא לפנסיה אני ממליצה - לצעוד ברגל ימין אל הדרך החדשה.
להנות מכל זריחה ושקיעה וביניהם לנצל כל דקה פנויה.
להנות, לאהוב, ולנסות כל אפשרות שצצה,
זו בהחלט פתיחה של תקופה יפה-יפה.
יונה
ואלו כרטיסי הברכה שהכנתי להן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה