יום שבת, 2 באוקטובר 2010

התחדשות - "אחרי החגים יתחדש הכל..."

השיר המקסים הזה של נעמי שמר הושמע אתמול בבוקר בתוכנית רדיו ומאז אינו מפסיק להתנגן בראשי. אכן, אתמול היה היום הראשון אחרי החגים, ימים שהיו עמוסים ושמחים, ימים שבהם המשפחה מתכנסת ביחד, מה שלא תמיד מתאפשר במהלך השנה.
נכון, היה גם אוכן...המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אוכל...
כל הזמן היה צריך לחשוב על גיוון ושינוי בטעמים, בריחות, בצבעים - יצירתיות היא מלת המפתח... והיה מעניין... ומשמין... עכשיו חוזרים לשגרה שהיא גם מבורכת בפני עצמה.
בין לבין הספקתי לתפור עוד כמה דברים... עוד לא כתבתי על כך, אבל ממש לפני שלושה חודשים ירד לי האסימון והחלתי שאני רוצה לעסוק בעבודות תפירה ולא סתם תפירה, אלא תפירת טלאים, תפירה אומנותית.
פתחתי את מכונת התפירה המיותמת שעמדה לה במשך שנים בפנה בבית, מכונת תפירה בת 70 שנה ואולי יותר, קצת שימון בזזקל ולדרך.
אספתי קצת בדים, קניתי גם לא מעט ומאז אני מתכננת ותופרת, מחפשת ישורים באינטרנט לאתרים העוסקים בתחום ( ויש המון...) מקבלת השראה ומנסה בעצמי.
לאט לאט התפרים משתפרים, ההבנה שלי על בעיות במכונת תפירה ופתרונן משתפרת ויש גם תוצרים.
גילית שיש קהילה גדולה של יוצרות בארץ, אשר משתפת ביצירותיה וגם בגזרות שלהן והכי יפה יוצרות קשר בעזרת פורומים ובלוגים עם אחרות. גיליתי קהילה מפרגנת מאוד שמוכנה תמיד לעזור ולתת עצה, להנחות ולהדריך גם מרחוק - בהחלט קהילה מקסימה.
אני מצרפת כאן קישור לאחת מהן אשר לקראת יום הולדתה נותנת "בלוג קנדי" - זו מן מתנה מתוקה... בפורום תפוז של עוסקות בתחום מתרחשות "החלפות", בכל תקופה מחליטים על נושא וכל הנרשמות מכינות מתנה ושולחות לבת הזוג שקבלו - מן משחק גמדים/ענקים - פשוט נהדר.
דוגמא נוספת ל"בלוג קנדי" היא כאן - אין ספק שהיום, יותר מאי פעם יש נתינה אדירה, גם של מידע וגם של מוצרים - כל הכבוד.

אז זו באמת תהיה שנה של התחדשות, שנה של יצירתיות והכי חשוב - שנת שלום ובריאות לכולם.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה