יום שבת, 21 במרץ 2009

מורה נבוכים לבלוגר המתחיל

כתיבה בבלוג בהחלט מתסכלת, לעיתים...
אני שוב מנסה להכניס רשומה -
היות והקודמת אבדה.
קראתי כאן ובעוד מקומות,
המון, המון עיצות .
אז אני מקווה שזה יעזור לי
וגם לכל מי שמגיב

3 תגובות:

  1. שלום יונה,
    מאוד אהבתי את הבלוג שלך, הצבעים, הסגנון.
    רציתי רק לחלוק עלייך בנוגע לאימרתך, כי הכתיבה בבלוג היא מתסכלת. אם את כותבת בלוג מיוזמתך, כלומר מרצונך ולא לפי הכתבה של גורם חיצוני, הכתיבה בבלוג יכולה להיות חוויה מדהימה, מעניינת ומשחררת. למעשה, הבלוג הוא המחשבות שלך, אשר את חולקת עם אחרים. את בוחרת מה לכתוב, מה להזכיר בבלוג ומה לפרסם. את בוחרת באיזו תדירות לעשות זאת, כיצד הבלוג שלך ייראה...
    אני ממליצה לך לא לחשוב על הבלוג, כמטלה לימודית, אלא ליזרום איתו, לכתוב באמת רק מה שאת רוצה וחושבת, ואמונתי כי תהיני ממנו מאוד.
    תמרה ק'

    השבמחק
  2. הי תמרה
    אכן, אחד השימושים של הבלוג הוא - יומן אישי.
    ככזה, אין אני מצפה לתגובות מאנשים והתגובות אינן חשובות לי. במידה וישנן תגובות, הן מגיעות מתוך רצונם של הקוראים להגיב על מה שנאמר.
    אך, ישנם שימושים נוספים. שימוש אחד שונה נעשה בבלוג זה - הוא נועד מראש לקבל תגובות על הנאמר, ע"י חברי קבוצות הלימוד שלנו וע"י אנשים שאליהם שלחתי את כתובת הבלוג בכדי שיגיבו אל הנכתב בו. כלומר, שימוש תקשורתי הדדי.
    התסכול שלי בשימוש בטכנולוגיה הזו הוא שאני אכן מקבלת תגובות - אבל במייל. הטענה של הכותבים היא שאינם מצליחים שלמור את תגובתם והיא אינה עולה לאתר. התסכול שלי הוא בחוסר הידיעה למציאת פתרון לבעיה זו.
    במידה וארצה להשתמש בבלוג כבסיס להעאת פעילות לימודית - תהיה לי בעיה עם נושא זה, שכן, לא אוכל לתת מענה לבעיה כזו של תלמידים, במידה ותהיה.

    השבמחק
  3. הי יונה,
    לצערי גם לי זה קרה.
    כתבתי רשומה והיא נעלמה.
    לכתוב אותה שוב הייתי צריכה
    וזה היה מייגע נורא!

    איריס

    השבמחק