יום חמישי, 5 במאי 2011

חוויה של שיווק ופרסום ושמיכת המיסתורין שלי

במסגרת היותי חברה בקבוצת פלא רמת הגולן, הזמנו השבוע מרצה אורח בשם גלעד פולק. לאחר מפגש על קפה ועוגה קצר, התיישבנו לערוך את הסבב הקצר של הצגת העסק ולאחר מכן התפנינו לשמוע את סודות השיווק הנכון. טוב, לא שלא שמעתי קודם הרצאות מסוג זה, שמעתי... אפילו הייתי בקורס שמט"י גולן ערכו עבור עסקים קטנים... אבל היה משהו בסדר ובארגון של הדברים כפי שהוצגו ע"י גלעד שהאיר לי נקודות מסויימות. התובנה העיקרית שיצאתי איתה היא שחשוב לשמוע את הדברים שוב ושוב, כי במהלך היומיומי שלי אני עסוקה כל כך ביומיום, בייצור ובמכירה שאני לא בדיוק מתפנה להתארגן נכון אל השיווק והפרסום המתאימים לי. הם גם עשויים להשתנות במהלך הזמן וחשוב לתת על כך את המחשבה!!!
אז מי הלקוח שלי? מי הלקוח המועדף עלי? האם זה אותו אחד שהיה לפני מספר חודשים או שהשתנה? מה הצרכים שלו? מה הכאב שלו? איך אני מחפשת את הדרך לגלות אותם?
הרצאה כזו חידדה לי את המיקוד על כך!
לפני שהגיעו כל המוזמנים וכל חברי הקבוצה הקבועים, איתם אני נפגשת כל שבוע, הכנתי שולחן מלא בכל דברי היצירה שלי. על הקיר מאחורי השולחן תליתי את יצירת המופת (או בעצם, רק את הטופ שלה...) שמיכת המיסתורין שלי... אותה הכנתי בסדנת קווילט במרכז הקווילט שבבוסתן הגליל. תהליך ההכנה עוד לא הסתיים והשמיכה ראויה לפוסט נפרד שיגיע בהמשך...
והנה התמונות:
אני ליד השולחן...
תצוגה של כל הדברים: פרחים על סיכות דש וראש, תיקי צד לכל מטרה ותיקי איפור, סינרי הנקה ושמיכות לתינוק, ציפיות לכריות ועוד...

את התמונות צלם קובי סמברנו

11 תגובות:

  1. יונה יקירתי
    איזה יופי של שמיכה ממש מיוחדת מי שיקנה מאד יהנה
    שיהיה בהצלחה בהמשך

    השבמחק
  2. יונה, נהניתי לקרוא :-)
    והדברים שלך בכלל מקסימים...
    בהצלחה!!
    אלונה

    השבמחק
  3. ליאת ואלונה היקרות
    תודה על הפירגון והתמיכה, זה מה שמקדם את העשיה שלי ואת היצירתיות... המשכנה להעמיד בפני אתגרים... וחכו להפתעות :)
    יונה

    השבמחק
  4. כל הכבוד יונה. כלם שואלים מהיכן לקחתי את שמיכת התינוק היפה שנתת לשלי ולצעיף שלי יש הצלחה רבה כאן בדרום אפריקה. אז תכיני עוד מספר צעיפים כמתנות, כאשר אחזור חזרה לכאן.
    להתראות מקייפ טאון היפה. ציפי

    השבמחק
  5. הי ציפי
    איזה כיף שהעולם הופך קטן בזכות האינטרנט. שמחה מאוד שהשמיכה התקבלה באהבה - היא גם נתפרה באהבה ונתנה באהבה... אשמח להכין לחברותייך צעיפי צוואר מחממים - אהיה איתך בקשר לצבעים הרצויים ולדוגמאות.
    יונה

    השבמחק
  6. שמיכת הטלאים שלך ממש עוטפת מתוך התמונה. יפהפיה ומלאת שמחה.
    יישר כח,
    ענת

    השבמחק
  7. תודה רבה ענת
    היא עדיין לא גמורה - זה רק מרכז הטופ וזו תהיה שמיכה כפולה, כך שיש עוד הרבה עבודה, אבל חדוות היצירה - שווה כל מאמץ...
    יונה

    השבמחק
  8. הי יונה, באמת שמיכה מרהיבה ובכלל ההתמקדות בצרכי הלקוח, ברצונותיו, מכאוביו...מובילים אותנו להתמקד בשירות או במוצר שאנחנו מייצרים ולעשותו הכי מותאם ללקוח שלנו. זה לא קל ופשוט אבל כנראה שמאוד משתלם...להתראות, נורית

    השבמחק
  9. נורית היקרה
    תודה רבה, אכן זו הגישה הנכונ היות וחשוב לראות את הצורך הנכון של הלקוח ולחפש את הפתרון המתאים לו מכל המובנים - וזו משימה כלל לא פשוטה לעיתים. לקוח כזה יצא מרוצה וגם יחזור בעתיד.
    יונה

    השבמחק
  10. יונה שלום

    אכן היה לי העונג להיות חלק מבוקר מדהים עם אנשים מדהימים ברמת הגולן. שמחתי לשמוע שההרצאה עזרה לך להתחדד ולהתמקד. בהצלחה רבה .

    גלעד
    www.shanoon.co.il

    השבמחק
  11. תודה גלעד
    ובמבט לאחור, יש בהחלט עוד דברים ששבים ועולים למחשבה. ההרצאה שלך היתה מאוד ממוקדת מטרה - רק מזה ניתן לקחת דוגמא...
    יונה

    השבמחק