יום רביעי, 20 במאי 2009

אחרי 32 שנה - פגישת מחזור 1977

עכשיו כל קוראי יודעים בת כמה אני, אבל זה לא משנה, לא לי ולא לבני מחזור 1977 שנפגשים מחר בערב למפגש לרגל יובל לחיינו.
זהו המפגש השני שלנו, הראשון נערך לפני כעשור והשתתפו בו רק חלק מבני המחזור, הפעם אני יודעת שיגיעו הרבה יותר.
ההתרגשות ממש גדולה, אמנם חלק מהחבר'ה אני פוגשת פה ושם, אבל רוב החברים מפוזרים בכל חלקי הארץ וגם בעולם הגדול.
ההתארגנות לקראת המפגש התחילה כבר לפני שנה באיסוף כל כתובות הדוא"ל והדואר, מספרי טלפון וסלולר, קבוצת חברים עשתה עבודה מדהימה והצליחה להגיע לכולם. דבר לא קל גם בימי הרשת של היום...
פתאום התחלתי לקבל דוא"לים מאנשים שלא הייתי איתם בקשר 32 שנה, להתעדכן היכן הם נמצאים ומה הם עושים, מגלה אנשים מחדש...
אני פותחת אלבומים שנשמרו בארון ומנערת את האבק מעל הזכרון - בוודאי השתנו, האם אכיר אותם כיום? האם יכירו אותי?
חבר פתח אתר למחזור - הכניס תמונות ישנות, פתאום גיליתי תמונות מבת המצווה שלי שם, מטיולים משותפים, מחנות, צעדת ירושליים, תמונות כתתיות משנים שונות החל ב-א' וכלה ב- יב'. כל שנות ילדותי וזכרונות רבים עולים בעירבוביה למראם.
המורה זיוה שליוותה אותנו 3 שנים והיינו מגיעים לחצרה לשבת מתחת לעץ הגדול ומכינים את מפגשי הבוקר או מסיבת הבני מצווה. שותים מיץ ואוכלים עוגיות שאמה אפתה. מפגשי הבוקר ושיר בית הספר שמתנגן לו בזמזום, הפעולות בצופים והמחנות, הג'מבורי העולמי (90 שנה חוגגת תנועת הצופים עכשיו), ועוד המון אירועים קטנים וגדולים - מרגשים מאוד מאוד.
מחר המפגש - מחכה לו בקוצר רוח...יונה

2 תגובות:

  1. הי יונה,
    WOW. זה נראה לי ממש מרגש. אני מחזור 81 ועוד לא היתה לי אף פעם פגישת מחזור. קשה לי אפילו לדמיין כמה מרגש זה יכול להיות. ספרי חוויות.
    אגב, באיזה בית ספר למדת?
    נורית

    השבמחק
  2. יונה היקרה,
    מרגש...
    אני צעירה יותר.
    מקווה שאולי גם אצלנו יהיה פעם מפגש כזה.
    עד היום לא היתה שום כוונה כזו.

    איריס

    השבמחק