יום חמישי, 2 במאי 2013

מטיילים ונהנים בגולן - יום שישי חגיגי

הגולן הוא אזור שמטיילים בו בכל עונות השנה, במשך השבוע ובסופי שבוע. לעיתים מתקיימים אירועים חגיגיים מקומיים או אזוריים ביישובים ובמקומות ציבוריים.
ביום שישי ה-3.5.13 היתה לי הזדמנות להכיר את אומני כפר האומנים באניעם, אומנים מהגולן ואת הנוער המקסים שלנו.
באווירה פסטורלית, מוסיקה ואומנות מקומית.
אירוע ייחודי בו הופיעו והנעימו את הזמן נערים ונערות בשירה ונגינה לקראת השבת, שבסופו נערכה קבלת שבת מיוחדת על ידי צוות מהמועצה בשילוב הנוער. בין לבין, הסתובבו האורחים בין החנויות והדוכנים שהכילו את מיטב תוצרת אומני הגולן - הכירו ורכשו יצירות אומנות.
לי אישית, יצא להכיר אנשים מכל קצוות הארץ, לראות את עם ישראל נהנה ולהנות מיחס נהדר של המבקרים בדוכן שלי ושל תושבי הכפר באניעם - תודה לכם על הכנסת האורחים הנהדרת.
במסגרת היום, הכרתי זוג עם בן בגיל 11 שחפשו מתנת יום הולדת לילדה שחוגגת באותו השבוע. ההזדמנות לרכוש משהו שונה ואחר ממה שהם רגילים לרכוש בחנויות המוכרות להם קסמה להם מאוד וכל אחד נסה להרכיב מתנה מיוחדת בתקציב שהחליטו עליו. מסתבר שב-50 ש"ח, ניתן לרכוש אצלי לא מעט מתנות מיוחדות ושונות...
"פתרת לנו בעיה רצינית.." אמרה לי האם, "את לא יודעת כמה זמן אני תמיד מסתובבת כדי לחפש מתנה לימי ההולדת האלה, חבל שאת לא יותר קרובה..." "אני קרובה", עניתי ונתתי לה כרטיס בקור, "את יכולה תמיד ליצור קשר ובעלות נוספת של משלוח (10 ש"ח) המתנה תגיע אלייך בדואר". "זה החלט רעיון נהדר... ככה את גם תשארי מיוחדת..."
לאחר שהלכו מצאתי את עצמי מחייכת בהנאה ובהרגשת סיפוק - איזה כיף לשמוע פירגונים...
חזרתי הביתה עם המון השראה להכנת מוצרים חדשים וייחודיים...


מחכה לכם בכל שישי ושבת בגלריה שלי בקדמת צבי (ניתן לתאם סדנאות וביקור בטל: 050-4425269).






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה