יום חמישי, 7 בפברואר 2013

החלפת ציפורים


בקומונת המפתח ליצירה בתפוז נערכה החלפת ציפורים. אני קבלתי להכין אותה לעינבלית. ענבלית היא יוצרת מאוד מוכשרת שעוסקת עם מגוון רב של חומרים, כולל בדים ותפירה שזה השטח המוצהר שלי...
הייתי בבעיה לא פשוטה - מה אפשר לעשות שיהיה באמת מיוחד עבורה?
חיפשתי וחיפשתי רעיונות ולבסוף בעיקבות בד שבדיוק קניתי אצל איילה מבדיםדים, החלטתי להכין לה כרית מיוחדת - כרית בצורת סוכריה.

הבד הינו בד כותנה (כמובן...) ועליו דוגמת כלוב פתוח ומסביבו עפות ציפורים באופן חופשי לחלוטין - ידעתי שעינבלית תאהב את הרעיון של הציפורים החופשיות.
לבד הזה הוספתי בד בצבע בורדו שהיווה את קצה נייר הסוכריה ובקצה עוד תחרה לבנה, שכנראה שמרתי במיוחד עבור כרית זו...

עפ"י הנחיות ההחלפה, היה צריך להכין פריט גדול ופריט קטן, אז הכנתי גם כרית ריחנית קטנה שניתן לתלות בארון הבגדים או להניח במגירת הלבנים. לתוך הכרית הכנסתי אקרילן ופרחי לבנדר מיובשים שימשיכו להפיץ ריח לאורך זמן רב.

הנה הכריות יחד עם כרטיס ההחלפה שצרפתי






בבלוג שלה ענבלית, הלוא היא "תופרת החלומות", ספרה על ההחלפה שעשתה היא (ניתן להתרשם מהיצירתיות הרבה שלה...) ובסוף היא גם ספרה על הכרית שקבלה ממני, הכרית מצאה לה מקום של כבוד בחדר השינה על כיסוי המטה הזוגית שלה - אין מחמאה גדולה מזו בשבילי...
והנה הכרית במקומה הראוי...




אני עדיין לא קבלתי את ההחלפה שלי - היא בוודאי תגיע השבוע ואני בהחלט סקרנית ומצפה לה...
יונה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה