יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

מתנה משותפת מצוות מאוחד - נפלאות החיפוש באינטרנט....

לפני כחודש קבלתי טלפון מבחורה חביבה שהציגה את עצמה כנציגה של קבוצת חברות המעוניינת לקנות לחברתן מתנה להולדת הבן. היא ספרה שראתה את הארגונית שעשיתי, הראתה לחברותיה והן מעוניינות לרכוש כזו לחברה.
כמובן ששמחתי מאוד, אך היות ולא בדיוק הבנתי איך הגיעה אלי, שוחחתי עימה והתברר לי שהיא אינה מאיזור מגורי ובכלל, ממש לא מכירה אותי... "היכן ראית?" שאלתי והיא ענתה ששוטטה באינטרנט ודרך אתר פלא הגיעה לבלוג הזה וראתה. ועוד הוסיפה שלא מצאה בשום מקום כזו ארגונית.
השיחה נמשכה ובמהלכה הסברתי לה שאיני מכינה בדיוק את אותו הדבר פעמיים, אבל ביחד נוכל לבחור בד אחר וגם עצוב מתאים, דומה או שונה. בהמשך, שלחתי לה דוגמאות בדים ולאחר שנבחר הבד, הכנתי את הארגונית הזו:



הארגונית עשויה מבד כותנה חמוד המתאר גן שעשועים, המילוי גם הוא מכותנה. לארגונית שלושה כיסים גדולים (עפ"י בקשת החברה|) ושני כיסים קטנים שהספתי ברגע האחרון - סתם, כי התחשק לי...
לפני כשבועיים נמסרה הארגונית (לא העליתי רשומה כי נתקעו לי התמונות במצלמה ולא הסכימו לצאת ממנה אל המחשב :))), בכל מקרה, אחרי שהצלחתי להתמודד עם הבעיה הטכנית, אני מפרסמת אותה ובדיוק עכשיו גם הגיע מייל המספר כי החברה אהבה מאוד את המתנה והיא תלויה לתפארת על מיטת הרך הנולד.
כל כך מרגש אותי להכין מתנה ייעודית, לאירוע מסויים או לאדם מסויים. ממש כיף לשתף פעולה בבחירה מתאימה של בד ושל דוגמא...
ובעקבות הארגונית הזו - הגיעו בקשות לארגוניות קטנות יותר למטבח, לחדרי עבודה וגם לשירותים... אז עכשיו - לעבודה!
ואני מקווה שכבר בשבוע הקרוב יהיו תוצרים לספר עליהם.
להתראות יונה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה