יום ראשון, 26 בדצמבר 2010

תיק איפור בעקבות החלפת ה - kwaii שקבלתי

כבר ספרתי על הנתינה המדהימה של המשתתפות בפורומים השונים וגם על החלפת ה - kwaii שקבלתי בהחלפה הראשונה. מאז, לא הפסקתי להחליט שאני חייבת לתפור כזה תיק...
לקח לי חודשיים בערך להסתכל על התיק התפור ולחפש הדרכה שתעזור לי בהכנה ולהחליט שאין זמן טוב יותר מההווה - נעמדתי ליד שולחן העבודה וחתכתי... נו טוב, זה לא היה פשוט... מילא הגזירה - הייתי צריכה להחליט לבד על המידות, אז חתכתי לפחות ארבע פעמים, הבעיה העיקרית היתה הרוכסן - או יותר נכון, הכיוונים של התפירה שלו, פרמתי אין סוף (על הסבלנות של הפרימה גם כבר כתבתי...) אבל העיקר שבסוף הצלחתי ויצא תיק חמוד ביותר (את הפיקשושים רק אני ראיתי).
עכשיו זה כבר היה אתגר אמיתי - לתפור תיק ממשי, שיראה ממש טוב, בלי פישושים בכלל. החלטתי על גודל וחתכתי - הפעם כבר ידעתי איך לתפור את הרוכסן, איך לכוון את הבטנה ואפילו הוספתי תחרה לפי הצעתה של חברה, מיד חתכתי בד נוסף ועוד אחד ועוד אחד ויגאל נשלח לקנות רוכסנים ועכשיו יש ערימה נכבדה של תיקים קטנים לשימושים שונים: כלי איפור, כלי רחצה, עזרה שניה או שלישית ועוד...
כל אחד שונה במראה החיצוני, אין אחד זהה למישנהו ואני ממשיכה לחפור בארון הבדים למצוא עוד ועוד שילובים.
הנה כמה תמונות להתרשמות:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה